top of page
Buscar
Foto del escritorFORN CA LA NATI

Triomfa amb unes ‘French Toasts’ de Nutella al forn!

Actualizado: 16 dic 2020


Hola família! Com esteu? Tot bé? Jo avui m’he llevat molt tranquila fins que m’ha trucat el meu nét per recordar-me que és l’aniversari de la meva besnéta, del qual no me'n recordava, com és habitual. Sempre em passa el mateix! Aquesta memòria... I no només aixó, sinó que també venia a dinar tota la colla i no tenia els ingredients suficients per fer cap pastís. Què podia fer? Aprofitat tot el que tenia per casa.


Així doncs, us presento la variació d’una recepta molt coneguda que he li encanta a la meva besnéta: les torrijas -en aquest cas anomenades French Toasts. I només diré una cosa… Han triomfat! Ja no en queda ni una! Estic segura que si les feu a casa encantaran a tots els presents!


Bueno, millor no us entretinc més i anem per feina. Comencem!


Necessitem:

  1. Un motlle pel forn (recomano que sigui de ceràmica o d’acer inoxidable)

  2. Un bol de cuina gran

  3. Estris de cuina (una batedora de mà i un ganivet)

  4. Vuit llesques de pa de motlle de Ca la Nati (o les que en vulgueu ;P)

  5. Quatre ous de gallina

  6. Un got i un quart de llet (preferiblement si és sencera)

  7. Una cullerada d’extracte de vainilla

  8. Una mica de mantega

  9. Un pot de Nutella (o la crema de cacau que prefereixis)

  10. Una mica de sucre en pols

Les prepararem així:

  1. Agafem el bol de cuina i hi trenquem els quatre ous de gallina.

  2. Seguidament, afegim el got i quart de llet i la cullerada d’extracte de vainilla, i ho barregem tot amb la batedora de mà.

  3. Un cop tenim la barreja, la deixem reposant.

  4. Prenem el motlle i hi extenem una capa de mantega.

  5. A continuació, agafem el pa de motlle i en fem les llesques que en vulguem -en el meu cas en són vuit-, de cadascuna n’untem una de les cares amb la crema de cacau i en fem un rotlle.

  6. Banyem els rotlles de pa en la barreja feta anteriorment i els col·loquem al motlle, per a després pintar una mica més els rotlles amb la barreja.

  7. Posem els nostres rotlles a la nevera durant unes dues hores, aproximadament.

  8. Una vegada ha passat el temps de repòs, agafem les nostres French Toasts i les escalfem al forn entre 30 i 35 minuts a uns 170 graus centígrads (ºC).

  9. Finalment, empolvora les teves French Toasts amb el sucre en pols i… voilà! Ja pots gaudir-ne d’un postre dolç, original i deliciós amb la teva família!



Com podeu veure, té una pinta increible! Sembla mentida que amb tan poc es pugui fer tant!

I tal com ha fet la meva bisnéta al veure el resultat, no oblideu penjar-ne fotos d’aquesta recepta a les vostres xarxes socials! Perquè puguem veure tots les vostres obres d’art, recordeu mencionar-nos i posar els hashtags: #forncalanati, #natitips i #cuinaamblanati.


Gràcies, i a reveure!


53 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo

Comments


bottom of page