top of page
Buscar
Foto del escritorFORN CA LA NATI

Estrenem Cuina amb la Nati!

Actualizado: 20 nov 2020

Hola a tothom! Em presento: soc la Nati, l’àvia Nati. Vaig ser la protagonista en la primera generació de flequers del Forn Ca la Nati, i com veieu, li van posar el meu nom, que encara perdura avui dia. Els nostres inicis van ser complicats, ja que l’any 1924 el país vivia moments difícils, i més tard va començar la guerra. Encara recordo el soroll de les bombes que llançaven els avions mentre els meus pares feien pa de matinada. Malgrat tot, vam aconseguir seguir endavant amb el forn i posar el nostre granet de sorra per donar força al poble.


Avui, és el meu net Joan qui s’encarrega d’elaborar els productes seguint la tradició i sense perdre l’essència dels meus temps. Amb passió i il·lusió, segueix elaborant les receptes que s’han fet tota la vida i que agraden a tots aquells que les proven.


Tanmateix, jo us acompanyaré en aquesta aventura gastronòmica de la mà de Forn Ca la Nati. En aquest blog compartiré setmanalment tota mena de receptes, consells i tallers per a grans i petits, per tal de satisfer els gustos dels senzills i dels més exquisits, i perquè tots pugueu passar una estona perfecta i en bona companyia. Tothom té cabuda en aquest blog!


Us avanço, també, que cada vegada que feu una de les meves receptes i poseu els hashtags #natitips #forncalanati #cuinaamblanati us compartirem a les nostres xarxes socials (Instagram i Facebook).


Espero que tingueu tantes ganes com jo d’emprendre aquesta aventura. Ens veiem cada divendres amb una recepta nova. No us perdeu la d’aquest cap de setmana, que sé que us encantarà!

A reveure!



55 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo

Comments


bottom of page